معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: در چهار ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳، ۱۰۷۵ ردیف کالا به وزن ۶۵ تن و ارزش ریالی ۴۵ میلیارد ریال منهدم شده است که از این میزان، انهدام فنی ٨٢٢ ماینر برای اولین بار در کشور صورت گرفت.

انهدام فنی بیش از ۸۰۰ ماینر در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد زهدی امروز پنجشنبه ۲۱ تیرماه به همراه مدیرکل امنیتی و انتظامی، مدیرکل پدافند غیرعامل و سرپرست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای اجرای مواد ٥٥ و ٥٦ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور تعیین تکلیف کالاهای مکشوفه و پیرو بخشنامه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص تعیین تکلیف ماینرهای مکشوفه دارای رای قطعی و هم چنین بررسی عملکرد و آسیب‌شناسی مشکلات اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از انبارهای اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدید کردند.

براساس گزارش اداره کل امور روابط عمومی استانداری خراسان رضوی هم‌زمان با این بازدید، چهارمین مرحله انهدام کالاهای دارای رای قطعی و دومین مرحله امحای ماینرهای دارای رای محکومیت نیز برای اولین بار در کشور اجرا شد. در چهار ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳، ۱۰۷۵ ردیف کالا به وزن ۶۵ تن و ارزش ریالی ۴۵ میلیارد ریال منهدم شده است که از این میزان، انهدام فنی ٨٢٢ ماینر برای اولین بار در کشور صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.